Valkoisen paperin kammo x 10

Yli vuoden hiljaisuus blogissamme päättyy nyt! 

Vuosi sitten keväällä kun viimeisimmät postaukset kirjoitettiin, oli meillä kaikilla blogin kirjoittajilla paljon asioita meneillään mutta niin meillä on kyllä nytkin. Voisimme kaikki luetella kymmeniä, ellei satoja syitä sille miksi blogimme ei ole päivittynyt mutta en lähde niitä nyt tässä sen tarkemmin erittelemään (mutta näihin sukelletaan mahdollisesti tulevissa blogipostauksissa, ken tietää?). Uskon tunteen olevan suurelle osalle ihmisistä tuttu jonkun asian tai tekemisen parista. Kun aikaa on kulunut tarpeeksi, paluu ko. asian pariin on hankala, ja mitä kauemmin aikaa kuluu, sitä hankalammaksi paluu muuttuu. 

Sen verran menen mun omiin kiireisiini, jonka kaikki mua Instagramissa (karoliinanygard) seuraavat  kyllä jo tietää, että minä sain vauvan 19.5.2020. Vauva on nimeltään Hilde ja on minulle neljäs lapsi. 
Hilde on ihastuttava pieni söpöliini ja olen onnellisempi, kuin varmaan koskaan. Olen jo vuosia ollut hyvin onnellinen. Ihmeellinen tunne olla täydellisen tyytyväinen omaan elämäänsä ja havahtua 31-vuotiaana siihen, että minullahan on kaikki mitä olen koskaan halunnut. Paljon on silti vielä nähtävää ja saavutettavaa. Hetkessä eläminen ja unelmat ei sulje toisiaan pois, ja mä olen sen sorttinen ihminen, että en varmaan koskaan lopeta haaveilua. Me muutimme perheeni kanssa omakotitaloon maaliskuussa juuri ennen koronarajoitusten alkamista. Olimme lomailleet Levillä, heti loman perään muutimme ja sitten pian sen jälkeen koko Uusimaa olikin kiinni. Kevät oli omituinen ja raskas. Siitäkin lisää mahdollisesti myöhemmin! 



Tämän tekstin tarkoitus oli tulla sanomaan moit ja kertoa paluustamme bloggailun kimppuun. Tässä hieman aiheita, joita minä aion käsitellä lähiaikoina täällä:

- Arki neljän lapsen kanssa
- Arkiruokailu & viikon ruokaostokset (tätä multa toivottiin instagramissa käsiteltäväksi niin voin yhtä hyvin puhua siitä täällä)
- Yrityksen perustaminen (sellainen on mulla ja siskolla käynnissä. Ollaan vedetty nettivalmennuksia jo viime vuodesta alkaen mutta ollaan uudistamassa toimintaamme ja siirtymässä kevytyrittäjistä yrittäjiksi)
-Parisuhde suurperheessä
- Meidän kesäpiha

Yms.

Ihana aloittaa tää kirjoittelu taas! Tai tässä muodossa. Kirjoittelen aika paljonkin ja tällä hetkellä mä työstän äitiysaiheista novellikokoelmaa. Novellikokoelmassa on paljon erilaisia äitiyteen liittyviä tarinoita ja näkökulmia. En tiedä tuleeko kokoelma koskaan julkaistuksi missään, mutta sen tekeminen on ihanaa ja tarkoitus on saada se jollain keinolla myös teidän kaikkien silmille. Yhden novellin, Metsätähti nimeltään, julkaisinkin jo instagramissa joku aika takaperin ja sain siitä ihanaa palautetta. 

Rakkaudella
Karoliina

Comments

Popular Posts